příspěvek na školní obědy na 1 pololetí školního roku 2020/2021
Adámek žije s maminkou ve stejném domě jako já. S maminkou jsem v kontaktu a tak vím jak žije, jaké má starosti. Maminka chodí každý den do práce, Adámek do školy a družiny. Už to, že je maminka od rána do večera v zaměstnání a Adámek v družině, je problém. Adámek je totiž trochu jiný, než jeho vrstevníci. Všechno mu déle trvá a řadu věcí chápe jinak než by se po něm chtělo. Někdy jim trochu pomáhá babička, ale je nemocná. Maminka táhne finančně vše sama a po zaplacení veškerých povinných položek, jí z platu skoro nic nezůstane. Pro někoho je zaplacení školních obědů banalita, pro Adámka by to to znamenalo velkou pomoc.
Tento příběh byl bohužel zrušen. Dary se ale nikde neztratily. Podpořili jste jimi jiné dětské příběhy. Děkujeme!
Příběh, jak ho napsal osud
Adámek je, mimo školu, veselý, živý kluk. Má rád zvířata, nadšeně si staví ze stavebnic a hraje s auty. Velmi rád chodí na hřiště. Pohyb ho vůbec velmi baví a obdivuje parkur. Do budoucna plánujeme nějaký pohybový kroužek. Zatím je ale v nedohlednu. Jsem další z maminek, které zůstaly s dítětem samy.
Adámek nemá žádnou vrozenou vadu. Ale už v mateřské školce se u něj projevily první příznaky nesoustředěnosti. Nástup školy nás oba značně deprimoval. Syn nemá rád změny a vše velmi silně prožívá. Škola pro něj znamenala velký stres. Prošla jsem s ním psychiatrické a pedagogické vyšetření, kde odborníci zjistili opoždění ve vývoji. Snažím se mu maximálně věnovat, ale nemohu si dovolit být bez zaměstnání. Sem tam mi pomůže babička, která je ovšem sama nemocná. Jsem na tom finančně tak, že se nervuji i kvůli platbě školní jídelny. Pomůžete nám? Budeme velmi vděční a až se moje situace zlepší, ráda pomohu zase jinému osamělému rodiči.