
S Maxíčkem pracuji již 2 roky jako ergoterapeutka. Pravidelně chodí na terapie s maminkou. Maxík je velmi milý, zvídavý, neskutečně společenský chlapeček, který vzhledem ke svému opožděnému psychomotorickému vývoji má obtíže s pohybem, manipulací s hračkami, s řečí, především neumí pojmenovat své potřeby, má oslabené porozumění. Tyto obtíže se projevují v celkové šikovnosti a koordinaci, v poznávání okolního světa, hraní si s kamarády, ale i v soběstačnosti.
Možnost trávit pravidelně čas se svými vrstevníky v edukačním centru EduBubu by Maxíkovi velmi pomohlo v rozvoji všech dovedností a hlavně by mu děti přinášely každodenní radost a úsměvy. Pro celou rodinu by úsměvy znamenaly to, že Maxíček může trávit čas s kamarády a učit se.
Společně jsme vybrali
celou částku
9,100
Kč
Děkujeme všem!
Maxík se zatím nemůže dostat do školky, protože mají plnou kapacitu, v rozvoji dovedností ho podpoří edukační centrum
Máme 3,5letého syna Maxíka, který má opožděný psychomotorický vývoj, epilepsii a byla mu zjištěna vzácná genetická vada XLID98. Maxík potřebuje rozvíjet jak po motorické, tak mentální stránce. Protože syna zatím nejsou schopni přijmout do školky, jelikož speciální školky v místě našeho bydliště jsou plné a do normální školky nesplňuje kritéria (plenky, sebeobsluha), rádi bychom, aby navštěvoval EduBubu, kde by byl mentálně i sociálně stimulován a mohl se lépe rozvíjet.
Maxík je společenský chlapec, má rád děti, pejsky a hudební nástroje, se kterými nadělá mnoho rámusu. Kvůli genetické vadě je opožděný ve vývoji, špatně rozumí, nemluví, neukazuje, špatně komunikuje, má snížený intelekt. Má ale velký zájem o lidi a věci kolem sebe, je to veselý, společenský a zvídavý kluk. Rádi bychom mu poskytli nové podněty mimo domácí prostředí, a protože jej do školky zatím nevezmou, přáli bychom si, aby navštěvoval edukační centrum, kde se věnují dětem se speciálními potřebami. Tam by se Maxík mohl naučit mnoha novým věcem a potkat kamarády.
Díky docházení do vzdělávacího centra EduBubu by se Maxík mohl naučit novým věcem především v oblasti komunikace, ale také sebeobsluhy, kreativní činnosti a v sociální interakci s dalšími dětmi. Také by se musel naučit spoléhat na sebe (nejen na svou matku) a tím získá sebevědomí a sebedůvěru do dalších kroků, které ho v životě čekají. Byl by to tedy takový 1. krok k Maxíkově samostatnosti, které bychom si moc přáli, aby jednou dosáhl. Sami si bohužel nemůžeme dovolit edukační centrum Maxíkovi zaplatit, proto budeme velmi vděční za jakýkoliv příspěvek.