

Jsem speciální pedagožka s 35letou praxí a pracuji na částečný úvazek v Mateřské škole, základní škole a střední škole Daneta, s.r.o. v Hradci Králové jako poradkyně pro výchovně vzdělávací a sociální oblast dětí a žáků.
Škola je určena žákům s různým stupněm mentálního postižení, kombinovanými vadami a s autismem. Aktuálně se zaměřuje na rozvoj neverbálních komunikačních schopností a AAK prostřednictvím IT a programů v iPadu. Žáci mají díky novým technologiím možnost samostatně se rozhodovat, sdílet svůj pocit, sdělit názor, potřebu, nebo prostě jen říct „ne“. Správně nastavenou komunikací dovede zkušený speciální pedagog u žáků předcházet i problémovému chování.
Záměrem žádosti je podpořit žáky z rodin ekonomicky a sociálně ohrožených v důsledku aktuální společenské situace získáním dotykových tabletů značky Apple. V možnosti efektivního využití iPadů vidím osobně velkou příležitost v rozvoji oblasti kognitivní, emoční a sociální, ale také v kreativní komunikaci mezi rodinou, dítětem a speciální školou.
Společně jsme vybrali
celou částku
18,743
Kč
Děkujeme všem!
Tablet by autista Kryštof použil jak ve škole, tak i při komunikaci s druhými lidmi
Kryštůfek je kluk s poruchou autistického spektra a nerovnoměrným vývojem. Rád dovádí na hřišti nebo si doma jezdí s vláčky a staví s legem. Bydlí s rodiči v podnájmu.
Kryštůfek má největší problém s komunikací, využívá k ní hlavně kartičky s obrázky. Také mu dělá potíže psaní tužkou. Rodiče by Kryštůfkovi rádi pořídili vlastní tablet, který by mu hodně pomohl ve škole i při komunikaci. Ve škole mají sdílený tablet, který vytváří mezi dětmi velké rozbroje, jelikož kvůli jinému vnímání světa a nižší socializaci nedokážou pochopit ani přijmout koncept střídání.
Nový tablet je pro rodiče Kryštůfka bohužel příliš drahý. Rádi by vás proto požádali o finanční pomoc.