
Olík je tříletý veselý chlapeček, který žije se svými rodiči a mladší sestřičkou. Chlapce a jeho rodinu znám dobře, protože jsou klienty naší služby a já jsem jejich klíčová pracovnice. S maminkou jsme pravidelně v kontaktu a řešíme situaci ohledně jejího syna. Komunikace je velmi pestrá a intenzivní, maminka s naší organizací velmi úzce spolupracuje a snaží se pro synův rozvoj udělat maximum.
Momentálně pracujeme na rozvoji řeči, hry a zároveň s rodinou pracujeme na celkovém rozvoji dítěte, aby bylo jeho začlenění do mateřské školy co nejjednodušší. Chlapec začal minulý rok chodit do běžné mateřské školy. Po necelém měsíci začaly objevovat problémy. Vzhledem k obtížím s komunikací, byl problém s navazováním kamarádství a s orientací v čase. Pobyt v běžné školce pro něj byl velmi stresový. Po pár dnech se u Olíka začaly objevovat změny chování. Chodil ze školky velmi smutný a uplakaný. Ve školce se celkově bál projevovat, dokonce měl strach i chodit na WC. Proto jsme se s maminkou rozhodli, pro změnu mateřské školy. Po konzultaci s námi maminka zařadila syna do soukromé mateřské školy s waldorfskou pedagogikou. Po pár dnech se úplně změnil. Najednou se začal do školky těšit, našel si tam kamarády a celkový přístup učitele k dítěti je jiný. Olík je najednou veselejší a těší se každý den do školky.
Protože je vzdělávání v soukromé školce velmi finančně nákladné, rozhodli jsme se s rodiči Oliverka požádat Patrona dětí o finanční pomoc a umožnit mu tak, aby se mohl rozvíjet v příjemném prostředí, které mu právě tato mateřská škola nabízí.
Společně jsme vybrali
celou částku
19,897
Kč
Děkujeme všem!
Maminka vypráví příběh synka Olíka
Jsme rodiče čtyřletého Oliverka a dvouleté Ellinky. U Olíka máme podezření na poruchu autistického spektra. Na psychologické vyšetření teprve čekáme. Už od narození to bylo se synkem trochu jinak. Vše, co se postupně naučil bylo na náš úkor a na úkor spánku. Od nového školního roku začal chodit do mateřské školy. Vše z počátku vypadalo idylicky, než se to tak nějak zašmodrchalo a my jsme se vrátili o pár kroků zpět.
Syn velmi špatně mluví, je opožděný ve vývoji a je velmi citlivý. Potřebuje k sobě vrstevníky, kteří ho berou, tolerují a které by mohl kopírovat. V běžné školce se synem nemají trpělivost, proto jsme se rozhodli pro změnu. Ve walfdorské školce jsou ochotni spolupracovat, což je pro nás obrovský bonus a šance posunout se dál. Máme jen strach, že vysoké školné dlouhodobě neutáhneme. Oliverek nyní opět chodí do školky rád a znovu vyhledává přítomnost dětí. Agrese rázem vymizela, přestal se počurávat, je klidný, spokojený a opět veselý... To je pro nás rodiče nejvíc. Proto prosíme o podporu.