Školné na speciální základní škole pro Sebíka

Obrázek příběhu
Přispívali jste na

půlroční školné na speciální základní škole; službu poskytuje škola Integral

Obrázek daru
Miroslava Zdeňková
Patron příběhu

Miroslava Zdeňková

Rodinná známá

Zobrazit komentář Patrona

Sebík je 6letý kluk, syn mé kamarádky, který je velmi zvídavý a přátelský a velmi se těší do školy. Potřebuje však školu speciální, neb mu byla potvrzena smíšená vývojová dysfázie s převahou poruchy porozumění a s poruchou pozornosti. Při psychologickém vyšetření Sebík nezvládá testy školní zralosti, a tak mu byla doporučena docházka do speciální základní školy.

Maminka se stará o 2 syny sama, proto by potřebovala s financováním školného na soukromé základní škole pro děti s poruchami učení pro Sebíka pomoci. Tato škola přímo navazuje na mateřskou školu, kterou chlapec nyní navštěvuje a velmi jeho potřebám vyhovuje.

Společně jsme vybrali
celou částku 20,000 Kč

Děkujeme všem!

Sdílet příběh:

Maminka vypráví příběh syna Sebíka

Sebík je přátelské a zvídavé dítě. Rád si hraje s roboty a dalšími figurkami superhrdinů, baví ho také skládat puzzle a jezdit na kole. Velkým vzorem je pro něho starší bratr Samuel. Navzdory problémům s vyjadřováním umí Sebík překvapit své nejbližší vtipnými poznámkami na různá témata. Jakýkoliv pokrok ve zvládání nových činností ho velmi potěší. Neúspěch ho naopak dokáže rychle odradit. Zde je potřebná podpora blízkých a správné vedení pedagogů, aby mu pomohli nevzdávat se a problém překonat.

Jsem vdova a mám 2 syny. K úmrtí manžela došlo v létě 2020, a to náhle a zcela nečekaně. Kromě 6letého Sebíka, pro kterého žádám o dar, pečuji také o 9letého Samuela. Sebík má diagnostikovanou smíšenou vývojovou dysfázii s narušenou komunikační schopností (porucha porozumění), a také s poruchou pozornosti. Synovi činí obtíže navazování kontaktu s vrstevníky, u řízených aktivit je nutné ho znovu k nim navracet, snadno ztratí pozornost, pracovní tempo je spíše pomalejší. Při pohybových aktivitách jsou patrné obtíže s koordinací pohybu, které mají spojitost s neurovývojem. Při změně činnosti nebo změně zadání úkolu je Sebíkovi třeba krok po kroku vysvětlit, co má dělat - občas nestihne porozumět zadání a neumí si se situací poradit. Pomocí individuálních pedagogických přístupů ve speciální ZŠ je možné tyto obtíže zmírnit, nebo dokonce zcela eliminovat. Vzhledem k deficitům porozumění potřebuje syn vyšší míru individuální péče, speciální pedagogické metody, důraz na intenzivní péči v oblasti porozumění, kterou je v běžné ZŠ obtížnější poskytnout. Pro syna je vhodný také menší kolektiv. Sebík byl přijat do specializované soukromé ZŠ, která všechny tyto důležité oblasti pokrývá.

Ráda bych požádala Patrona dětí o dar v podobě školného na půl roku, který Sebíkovi umožní navštěvovat speciální ZŠ pro žáky se specifickými poruchami učení. Předem velmi děkujeme.

Na pomoc dětem putuje vždy 100 %
částky, kterou darujete.

Aktuálně čekají na vaši pomoc

Vyberte kraj na mapě