
Varování před novým typem podvodů – zneužívání transparentních účtů
Připojujeme se k dalším neziskovým organizacím a společně varujeme před novým typem podvodů!
Víte, co se v Patronovi dětí děje s žádostí o pomoc? Že ne úplně přesně? Rádi s vámi celý proces projdeme a pomůžeme vám, aby vaše žádost o pomoc mohla být zveřejněna co nejrychleji.
1. Nejprve tedy vyplní rodič nebo osoba, která pečuje o dítě z rozhodnutí soudu (tedy žadatel), a také Patron příběhu vašeho dítěte žádost. Je jedno, kdo z nich bude první, důležité ale je, aby ten v pořadí druhý počkal až mu do e-mailu přijde výzva. Na tu pak klikl a vyplnil svůj formulář.
2. Zkontrolujeme, zda žádosti obsahují potřebné a pravdivé údaje o rodině, o dítěti, o tom, co dítě potřebuje i o Patronovi.
3. Pokud budeme potřebovat něco vysvětlit nebo doplnit, vyzveme vás k tomu písemně na e-mailovou adresu, kterou máte uvedenu v žádosti. Sledujte tedy svoji e-mailovou schránku včetně spamu, hromadné pošty apod. – i tam vám může náš e-mail spadnout a bohužel to my nemůžeme nijak ovlivnit. Nebo si rovnou po odeslání první žádosti aktivujte uživatelský účet, kde budete mít celý průběh zpracování žádosti, a i později plnění příběhu, jako na dlani.
4. Jestliže dárce příběh vašeho dítěte osloví a složí se na něj potřebnou částkou, pošleme vám smlouvu a později také protokol o předání daru, které podepíšete. Pořídíme vámi požadovaný dar a zařídíme, aby vám byl doručen až domů. Jde-li o službu (např. kroužek, rehabilitace), zaplatíme ji poskytovateli.
5. Napište nám, jak dar dítěti pomohl. My i dárci, kteří na příběh vašeho dítěte přispěli, budeme mít radost, když zprávu doplníte fotografií dítěte nebo nám dítě nakreslí alespoň obrázek. Bez této tzv. zpětné vazby bohužel nepřijmeme žádnou další žádost o pomoc pro vaše děti.
Nezapomeňte, že pro každé svoje dítě můžete žádat o pomoc 4x ročně. V jeden moment můžete u nás mít žádosti pro všechny svoje děti, avšak pro každé zvlášť a jen jednu.
Až 70 procent žadatelů vyplňuje žádost z mobilního telefonu. Jde to rychle a snadno. Nevíte si rady nebo vám něco nefunguje?
Kontakt pro rodiče: info@patrondeti.cz nebo messenger.
Kontakt pro Patrony: alena.lemerova@patrondeti.cz; katerina.malatincova@patrondeti.cz. Pokud nevíte, která z žen je ta "vaše", napište kterékoli nebo oběma :-)
Jsem zákonný zástupce dítěte, tedy jeho rodič nebo pěstoun, a chci pro něj požádat o dar.
Znám rodinu, jejíž dítě potřebuje pomoc. Chci se stát Patronem příběhu a potvrdím jeho důvěryhodnost.
Připojujeme se k dalším neziskovým organizacím a společně varujeme před novým typem podvodů!
Chybějící pastelky, poloprázdný penál, rozpadající se aktovka po starším sourozenci mohou dětskou duši bolet víc než špatná známka, protože znamenají vyčlenění z kolektivu. Proto i letos pomáháme se školními potřebami. A Nadace Sirius navíc každý dar od vás zdvojnásobí.
Charitativní projekt Patron dětí a iniciativa Nova pomáhá společně spustili druhý ročník kampaně Darujme prázdniny. Jejím cílem je umožnit sociálně a zdravotně znevýhodněným dětem prožít prázdniny plné zážitků. Kampaň letos podporuje herec a režisér Ondřej Sokol, který se stal její tváří a televize Nova, která každý dar zdvojnásobí.